Eckervad's Blogg Inget är Omöjligt

Ski Team syd

  • Idolbild

  • Blog Stats

    • 28 948 hits
  • februari 2010
    M T O T F L S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728

Mot nya mål..

Posted by eckervad på 2010/02/28

Ett par dagar har nu gått sedan jag tog beslutet att ställa in Vasaloppet. Tankarna har snurrat rätt mycket och det har både varit positiva och negativa tankar som dykt upp i huvudet. De negativa har givetvis handlat om att inte komma till start och all den tid som jag lagt ner på att nå det mål som jag och Linus satte upp i våras. De positiva tankarna försöker jag överväga att tänka på och då kommer alla minnen fram från alla de träningspass som jag utfört under året. Vad som också är positivt är allde nya vännerna som jag fått under året och det värmer verkligen att jag får sms och mail med uppmuntrande innehåll. Jag har även under året fått uppleva en rad olika tävlingar som varit riktigt roliga. Jag kommer ta med mig allt positivt jag upplevt in i 2010 och jag hoppas att mitt sportår kommer bli fullproppat med träningar och tävlingar och även en hel del coachande vilket jag verkligen vill satsa på i framtiden.

Skickar med ett par bilder på oförglömliga minnen från 2009.

Lämna en kommentar